Godmorgon

Underbara soliga lördag.
Vaknade med jordens halsont.. Trist, i dag ska vi ju jobba skiten ur oss, nä inte på gymmet tyvärr utan jobb, jobb. På måndag ska tre system upp och ut i organisationen, nu gäller det att allt funkar, har så sjukt härliga kollegor så det är verkligen inte synd om mig... Men nu håller vi tummarna att det funkar under dagen!
I går vart det en och en halv timme på löpbandet, hade sjukt med energi, hade kunnat stå hur länge som helst, eller hur, sedan blev det Lets Dance med familjen och en Johan Falk film som fick avrunda dagen.
 
Hoppas ni får en härlig lördag i solen, vi hörs under dagen.
 
Kram

Kommentarer
Postat av: maria

Hej
Jag är en ny läsare
Och har läst en del i början
Jag beklagar att din man är sjuk


Kämpa på
ska bli kul att följa dig i din vardag ?

Trevlig helg
Maria

Svar: Hej Maria, vad kul att du vill vara med i min vardag:)
KRAM
A
Anna

2013-04-20 @ 10:52:10
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0