Gööötebooorg...

Nu har jag äntligen landat i sängen på hotellet, jag har längtat hela dagen efter denna stund, när man får slita av sig kläderna som man började dagen med att svettas ner..... Dagen har varit lång, en förmiddag med att få klart en del jobb innan vi kunde åka samt hinna pressa in ett möte innan kl tolv då det var dags att ta oss till Bromma flygplats
En ganska trött och schleeten flygplats måste jag säja, tur att jag har trevligt sällskap i alla fall

Visst är det lyxigt att få jobba med en av sina bästa vänner?!! Jag är så tacksam för det, vi är en bra duo, gillar när det går undan, jobbar snabbt och bangar aldrig för att också jobba hårt men framförallt så tycker vi båda att det är roligt!

 

När vi var lagom hungriga och hade lämnat av oss bagaget på hotellet gick vi ner på stan, vi sprang på en restaurang som vi var på för fem år sedan

Amazing Thai, tror jag att den heter, gott, man plockar på sig grönsaker och i mitt fall räkor & kyckling som man sedan får wokad av kocken!

 

Just nu sitter jag på sängen och myser, jag älskar hotellrum, rent och fint, ska nog bara ta en dusch nu och sedan krypa ner mellan rena lakan.
Här kommer jag att trivas några dagar :)
 
Puss
A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0