Hår & längtan..

Nu ska jag göra något som jag inte gjort förut på bloggen, jag måste få tipsa om dessa små godingarna

Schampo & Balsam, Kevin Murphy helt grymt för mitt hår, jag har tunna fina hårstrån, tunt långt hår. Blir lätt fett och stripigt men Icke med min nya kille Kevin, tyvärr är detta endast provburkar men jag ska hem och köpa STOR PACK.

När vi nu pratar hår måste jag bara se om ni har koll.. Vet ni vad det här är?

Här på hotellet kallar dom det Hårfön, Jo det gör dom. Att en gul/brun manick som hänger på väggen som du kan ta loss en del på och hålla i handen, som dessutom blir alldeles varm, det kallas fön. tyvärr har dom missat en del av manickens mission borde vara , att torka håret är inte resultatet av användningen av denna.
 
Nu längtar jag efter min familj & till gymmet....  även om jag tycker att det är jätte kul att få denna möjlighet, att ställas mot nya utmaningar i mitt jobb så längtar man efter vardagen hemma, möjligheten till det som är självklart, som att gå till gymmet, gå ut och ta en runda runt sjön eller ligga i soffan med tjejerna och kolla på TV.
Älskar Er mest i hela världen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0