Jag hatar att inte vara ute i god tid..

Sitter just nu i sängen med blött hår, är inte alls i fas, fick veta att det går löss i skolan så det var bara att lägga alla planer åt sidan när jag kom hem för att lus kamma Liten. Tack och lov hittade vi inget men det tar sån tid. Sen stack jag upp till gymmet, vill inte hoppa över den i dag eftersom det inte blir något på ett par dagar nu. Snabbt hem för att få mig lite middag, det är ingen vidare variation på maten just nu, lunchen blev matlåda från i går och detsamma till middag, men sån är jag enkelt och snabbt, dessutom behöver jag inte lägga någon tanke på maten men vet att det blir rätt. Det är så lätt att det blir skräp när jag är stressad, ett par mackor eller annat mindre bra. Dusch och mer luskamning.. Nu jäklar måste det ner lite kläder i väskan

Som ni ser är det INTE en stor väska men jag tror att jag kommer få ner gympa dojjorna så jag kan ut och promenera någon av dagarna i alla fall. Kul om man hinner se lite av Göteborg när man är på besök. Någon som har tips på restaurang att äta på så tar jag tacksamt emot, glöm i så fall inte att meddela adressen ockå så vi kan lägga in i GPS´n,  ingen fancy bara mysig och god mat :)  Behöver man Dunjackan som här i Stockholm? Hört att våren är och hälsar på i Göteborg men hur varmt är det?
 
Nu ska jag kolla in Biggest Loser på kanal 5, Tycker att dom är grymma de som deltar, de har bestämt sig och det är ju vad det handlar om! Jag bstämmer mig Varje morgon.... Heheh..
 
KRAM A
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0