Jag måste bara berätta vad det blev...

Jag hoppade ner i sängen med datorn i knät, det är mys för mig!!

Läst lite härliga bloggar och blivit bestört över all energi kvinnor och tjejer, läger på att hacka på och vara otrevliga på bloggar. tack gode gud för att jag bara har trevliga läsare. Tänk om komentarsfälten skulle vara fulla med otrevliga kommentarer om hur jag ser ut eller vad jag gör mm.. Varför läser man någons blogg som man uppenbarligen stör sig så j**ligt på att man skriver sura och otrevliga kommentarer?
 
Jag kunde inte hålla emot suget
Lite Proviva som fanns kvar från i måndags och Finncrisp med smör och rökt skinka. Himmelskt!!!!
 
Nu säger jag god natt, måste kolla in lite mer bloggar innan jag blundar och drömmer om...

Kommentarer
Postat av: Erika Cao

Gillar din blogg jättemycket!

Svar: TACK!! Vad glad jag blir:
KRAM A
Anna

2013-04-04 @ 11:38:20
URL: http://erikacao.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0