Jag = Rastlös själ!

Just nu känns det som att livet bara snurrar kring min axel, jobb, jobb, jobb, snabbt hem, träning, mat, dusch och i bästa fall en stund med tjejerna... Vill att det ska hända något kul, något inspirerande. Jag är en sån rastlös själ att jag tröttnar lika fort som man blinkar, behöver nya utmaningar och händelser hela tiden. Fast så ser ju inte livet ut i verkligheten, det vet jag ju, man behöver kanske de här dagarna då det är lite tråkit, vissa säjer att dom "landar" efter en intensiv jobb period eller någon annan mer intensiv händelse, medans jag bara blir  trött, rastlös och tjurig...
Det är dessa stunder man njuter lite extra av att få mysa med sina små
Att pussa liten tills hon vaknar är min morgon rutin! Om en vecka fyller hon åtta år, Herre Gud, jag är mamma till två stora tjejer nu, hur har det gått till jag som inte är äldre än tjugofem?
 
Idag skiner solen och luften känns faktiskt riktigt varm, ja i förhållande till tidigare alltså. Njuter av det tills det händer något kul i gen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0