Kreativ dag

Herre gud, hela dagen försvann så fort. Sitter just nu i soffan och väntar hem Anders och Tilde som är och handlar lite gott till kvällen. Olivia bestämde sig för att sova hos en kompis så henne ser vi inte förrens i morgon.
Mitt underbara Team gjorde underverk på jobbet i dag, men det krävs djup koncentration
Vi är i vanliga fall mest tjejer men nu har det kommit lite killar från Danmark och Finland, endast för att hålla lille Chris sällskap, han drunknar nämligen i alla hormoner!..
Det har vi verkligen men övervakas hårt av självaste Ledaren
Han är med och styr upp när vi är på väg att spåra ur :)
Underbara människor, I really love you!
Projektet är snart slut så samarbetet med er detsamma  :(
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

Jag har inte fått grepp om vad du jobbar med ???

Vad ?

Ha en toppen kväll
Maria

Svar: Jag jobbar med lite allt möjligt, från support av system till att projektleda och implementera nya system på vårt företag. Underbart jobb!
Tack, en härlig kväll önskar jag dig :)
Anna

2013-04-20 @ 19:50:57
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0