Kväll i Göteborg

Just i kväll blev inget som vi planerat.. Satt kvar på kontoret för länge sedan hittade vi ingenstans att äta på väg tillbaka till Hotellet, som vi hade hoppats
Hade hört att det var bra mat i restaurangen så gav det en chans
från denna tallrik....
Till denna, gissa om jag var hungrig och det var SÅ Gott!!! Till detta blev det så klart

Fantastisk middag eller bara hungrig? Jag har ingen aning men jä***gt nöjd ligger jag på rummet i alla fall!

Tyvärr varken SPA eller promenad efter middagen men så blir det när man inte prioriterar bättre.Något annat som är kul med detta hotell är att vi, företaget som jag jobbar på, har avtal med Nordic Chois så andra kollegor från alla städer i Sverige bor här när dom besöker Göteborg, i morse träffade vi på fyra stycken och i kväll två vid middagen. Trevligt att träffas i icke jobb relaterade syften jämt!

Nu ska jag hoppa in i duschen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0