Sjuk och sur.. Men goa grannar!!

Nu har jag legat sjuk, Igen... vet inte vad det är med mig, jag har varit mer sjuk denna vinter än jag varit de senaste 10 åren, jag lovar. Det är så trist, hatar att vara sjuk och extra tråkigt när jag äntligen kommit igång med träningen ordentligt. Denna gång är det magen, den krampar som att jag har tarmvred... Idag kan jag äta utan att känslan att jag kommer dö drar över mig men jag är så trött och hungrig..
En sallad var jag sugen på och eftersom jag och Olivia var och handlade inför vår utmaning i söndags finns det gott om bra råvaror hemma. En laxsallad med keso fick det bli, sen var det bara att hoppa ner här igen
Jag älskar vår säng och jag älskar att gå och lägga mig om kvällarna, att titta på TV i sängen är bara så mycket mys, men nu börjar jag att tröttna på att bli liggandes där dagtid.. Vill få känna mig helt kry, ha ork till allt jag vill göra, känns som att min kropp strejkar så fort jag försöker lägga in en högre växel. Mycket att göra på jobbet och träna en timma om dagen, då lägger den av...
Men men, lut på gnäll nu, imorgon blir det back to work igen och träning, i alla fall en timme på löpbandet. Idag Vila!
 
Visst är det härligt ute, solen skiner och det ser ut att vara varmt och eftersom jag inte behöver gå ut, så låtsas jag att det är 20 grader ute :)
 
Kan visa några bilder från en av kvällarna i helgen, vi belv bjudna över till några av våra härliga grannar
Tog med lite som vi hade hemma:) Så skönt att det är på gångavstånd när man går bort.
Så här fint hade Helena fixat, önskar att jag hade lite av hennes kunskap om att fixa till gosaker.. Kolla själva
Hemmagjort!! Ja, jag är impad!!
Varför väljer man hundkorgen när man har ett helt hus att vara i? Underbara ungar!!
Helena och Fredrik är det som bor i det här fina huset
Håll datorn i rätt läge så ser ni hur det ser ut :) Bild dagtid kommer vid tillfälle, hehe
I alla fall, Tack för en mysig kväll!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Helene

Ja jag vet, det är trist och grått att vara sjuk! Jag skrev till dig första ggn när jag var hemma och sjuk, så inget ont som inte har något gott med sig, slås jag av nu. Goood såg din laxsallad ut, den kommer nog att hjälpa lite, hoppas jag.
Kram Helene

2013-04-02 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0