Skön onsdag!

Skyndade mig hem från jobbet vid halv fem, packade träningsväskan, mötte upp mamma och Olivia på gymmet, Idag köpte Olivia klippkort, hon har motivation nu och det känns jätte skönt tycker jag, att hon själv vill träna och inte bara jag som tjatar :) och roligt så klart att få sällskap
Perfekt med blixt eftersom jag inte tycker om att vara med på kort. Jag vet att jag alltid har samma kläder men jag har flera likadana linnen och byxor, för sån är jag. Hittar jag något som jag trivs i så köper jag på mig, trist kanske men sån är jag, kan väl försöka hitta ett nytt linne, till våren kanske ni får se en annan färg, vad tror ni om svart, kul va?! Hahaha..
Både mamma och Olivia körde på bra idag, kul! Själv var det lite tungt men jag trotsade mina stumma ben och joggade 48 minuter. Jag står alltid minst en timma, värmer upp med snabb promenad och börjar springa när jag känner mig varm.
Olivia och Tilde sover hos mormor och morfar så jag gick hem själv medans dom åkte hem till Morfar och Tilde... Saknar att ha dom hemma, så tomt men jag tycker såklart att det är skönt att dom att få lite Påsklov. Varken jag eller Anders har möjlighet att ta ledigt just nu och dessutom så prioriterar vi semester när vi har något planerat så lite bonus ledigt för tjejerna när dom kan sova där. Riktigt lyxigt! (Får väl förtydliga mig så inte tonåring ringer fullkomligen galen på mig, att självklart kan Olivia vara hemma själv om dagarna men nu väljer hon att sova en natt med Tilde)
Min fina tjej...

Till middag blev det kylskåps rens, jag var så hungrig efter träningen så det blev allt jag kunde hitta och som bara var att välta över på tallriken, bladspenat, ugnsbakad lax, kokt blomkål, majs, keso och fetaost, tror att jag behövde fylla på med protein :) Han inte ens få upp kameran för en bild innan jag slevat i mig allt, undrar om jag tuggade maten...

Just nu sitter jag i valet mellan att läsa min bok, Viveca Sten, Jobba en stund eller kolla på en Johan Falk film... Svårt!!! Sugen på nått gott är jag också men jag vet att magen INTE vill ha något sånt så det är nog bäst att motstå.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0