Solen skiner även idag

Godmorgon sköna söndag! I dag kommer jag mest sitta i bilen och köra till och från aktiviteter så solstolen får vänta till nästa helg. Är lite sugen på att svänga in på någon handelsträdgård och köpa lite plantor att plantera ner i krukorna som just nu bara står med förra årets ruttnade blommor.

I går hade vi middag med familjen, det blev en lite samling för många var borta denna helg, de var såklart saknade men vi fick en jätte mysig kväll. Tilde fick så mycket fint.

Fina Linnéa som kom fast Alex var bortrest, Min älskade pappa och mormor.
 
Min fina storasyster, hennes svärdotter och min fina svärmor!
 
Söta Annika, Så glad att kom!
 
Lilla Cesar som vande sig som valp att sitta på fotpallen, nu börjar den bli lite liten..
Jag är så tacksam över min familj och glad över att den växer sig allt större!
 
Nu en dusch och sedan i väg på handboll.
 

Kommentarer
Postat av: maria

Ser mysigt ut.
Jag undrar vart solen tog vägen för solstolen var min plan på em ?
Kram
Kör försiktigt

2013-04-28 @ 12:25:25
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0