Vi har väntat så länge

På att det ska komma. Jag pratar om värmen, och visst är det här nu!! Sitter i en solstol och njuter som bara den. Olivia sitter ute och äter lunch, Anders spelar handboll med tjejerna, Lyckan är oändlig, vi Älskar verkligen det här, okomplicerat blir allt när det är fint väder. barnen är ute och leker, äter där det serveras mat, till och med tonåring vill vara med ute och njuta, dock med Bieber i lurarna men i alla fall :)
 
 
 
I går var det kalas för Tilde, huset invaderades av trettån tjejer, jag kan lova att ljudnivån INTE kan ha varit hälsosam, med det gör inte så mycket dom har kul och håller sams i två timmar, alltid nått att vara nöjd över. Reagerar dock på att barn kan vara uppkäftiga mot vuxna som de inte känner, det gör mig förvånad. Hoppas verkligen inte att Tilde vågar bete sig så när hon är borta för då jä*lar blire stryk...
 
En glad och nöjd åttaåring som somnade den natten i alla fall och det är ändå det viktigaste :)
 

Kommentarer
Postat av: maria

ÅÅ va kul med festen, vet du att det där har jag oxo reagerat på
som tur är så får jag ofta höra att mina barn är artiga och snälla av andra.

Vissa barn vet inte hur man ska bete sig...
Ha en toppen Lördag i solen.
Kram

2013-04-27 @ 16:31:14
URL: http://www.iahoglund.blogg.se
Postat av: maria

skickar en söndagskram till hela fam
Maria

Svar: Kram Maria!!
A
Anna

2013-04-28 @ 09:15:04
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0