Fin söndag

Idag slipper jag söndags ångesten, jag har ännu en vecka semester kvar att njuta av! Känns annars som att de flesta börjar jobba nu, eller?!
Daten som jag har haft i dag var med finaste Sussi, hon svepte in här på förmiddagen med världens vackraste mage, ni får helt enkelt tro mig bara för jag glömde ta kort under hela dagen, Sussi är gravid i vecka 32 och jag har följt graviditeten på så nära håll förutom de senaste FEM veckorna och det är en lååång tid. Vi promenerade till IKEA och njöt av solen som strålade mest hela dagen.
 
Nu på kvällen har jag städat Tildes rum, eller rensat och möblerat om är mer korrekt. Har planer på att denna vecka fixa med sånt här hemma som är svårt att hinna med när vardagen drar i gång.
Så glad över hjälpen som vi fick av Sofias änglar, se bara de fina dörrarna som sitter på vanliga Billy bokhyllan från IKEA och det fina element skyddet som Mathias snickrade ihop, underbart! 
Ledsen för dålig bildkvalité, endast mobilen tillhands
Olivias rum står på tur, hon behöver mer klädförvaring så det blir IKEA och inköp av en ny byrå, i veckan. Ska dessutom hinna gå igenom skåpet med sängkläder, gardiner och handdukar innan semestern är över, gärna mina garderober också och förrådet på balkongen och... Storstädning med andra ord denna vecka, Jippiii!!! Jag har alltid stora planer för vad jag ska hinna med under semestern, sen står jag där, som nu, sista veckan och har inte påbörjat någonting. Toppen!
 
God Natt på er, vi ses kanske i morgon ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0