Bra eller mindre bra dag

Igår vart det en sån där lång och intensiv arbetsdag som jag bävar och har lite ångest inför innan men som i efterhand känner tacksamhet inför. Dagen startade när taxin kom 05.10 raka vägen till Arlanda
Jobb hela dagen på kontoret i Köpenhamn, tur att det bjuds på god lunch och gott om socker kickar under dagen för man är rätt mör efter att klockan ringt vid halv fem på morgonen
Många härliga kollegor från våra grannländer och från fjärran öster samlas och jobbar ihop. Det är en lärorik erfarenhet, vi skiljer oss alla från varandra på många sätt, kulturellt och socialt men vi respekterar och lyssnar på varandra, super härliga människor och jag är djupt tacksam att jag får vara med om detta ❤️ En sak till som ju är ett jätte plus, Jag älskar flygplatsen i Köpenhamn, speciellt i december för dom tokpyntar inför julen vilket jag är svag för, min fina kollega, Malin fick posera en lång stund för att jag skulle få till en bra bild, granen var så stor så jag hamnade nästan på andra sidan flygplatsen för att få med toppen, det fick bli en halv gran i stället
Tjejerna i affären bredvid skrattade gott åt oss innan jag vart nöjd, eller fick ge mig är nog mer korrekt.
Jag har varit på ett jäkla humör ett par dagar undrar vad det kan bero på :) men alla dagar kan ju inte vara lika bra❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0