Vilken dag

Jag Olivia kickstartade dagen tidigt, jag har haft semester för vi hade bokat en hel dag på stan, inget som lillsyrran uppskattar så hon hade flirtat in sig hos morfar han hämtade henne efter lunch på skolan. Olivia var hos sjukgymnasten men klar halv elva då promenerade vi över Hötorget och passade på att titta på alla vackra julblommor, mötte upp mamma utanför PUBDär vi käkade sen frukost eftersom ingen av oss var särskilt sugna tidigare innan vi åkte. Jag hade lovat Olivia ett par jeans i julklapp så det skulle vi sikta in oss på men först en tur till NK
En liten julgran pryder våningarna ❤️ Vackert eller... Vi passade självklar på att fika lite 
En liten Chailatte är inte fel när man behöver lite energi.. Inget socker alls.. :)
Så var det de här med jeans ja... Någon som spexade i provhytten
Men ett par byxor blev det i alls fall ochcen mössa ❤️Sen ville Olivia hem och jag och mamma fortsatte ner till Sturegalerian där han vi med ett glas
Innan vi mötte upp de här fina tjejerna 
För middag på Tures❤️det är så mysigt att hinna sitta och prata en stund utan att någon måste göra nått annat! 
Gud vad vackert det är på stan så här innan jul. Jag är jätte glad över den hör dagen jag har verkligen haft jätte mysigt, avslutar deb med ett glas glögg och tända ljus i sovrummet❤️
Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0