Blogga eller Inte

Funderar lite i dag, jag har inte gått ut med att jag börjat blogga till så många av mina närmaste.
Varför känns det så nervöst att berätta det? Ligger det lite av jantelagen som jag känner av...
-Varför skulle jag tro att någon vill läsa det jag har att berätta, eller finns det någon annan anledning till denna rädsla? Kanske är det jobbigare att bli bedömd av de man känner, rädd för kritik av dom man tycker om än okända läsare på nätet...  Att få höra att det inte är passande att blogga om familjen och vårt privatliv skulle kännas jobbigt att få höra av någon av mina närmaste, Varför... Usch ja, men jag väntar nog ett tag till innan jag berättar! Eller ? Någon som har bra tips på hur man ska göra?...
Jag har ju så mycket att berätta och visa, har skrivit dagbok i många år och tror att det här kan bli en förlängning av den, så mycket lättare att skriva på datorn än för hand, och roligt att ladda upp bilder också, att minnas i bilder är underbart. Skulle kunna sitta och titta på gamla kort i timmar!
Men men...
Blogga eller Inte...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Blogga så klart! Om ngn inte gillar att du skriver om dig & din fina familj, så behöver dem inte läsa. Huvudsaken är väl ändå att du & Anders är överens om vad som skrivs & vilka bilder som visas.
Vi ses om några timmar 😊
Kram

Svar: Ses snart :) Kram
Anna Lindström

2013-02-24 @ 10:16:04
Postat av: Tina

Du ska inte vara rädd för vad andra säger, det är ju tyvärr så vi fungerar här i landet. Och så är det väl lite här o där, "kan jag ha dom här jeansen, eller tycker andra att....."
Känns det bra för dig, familjen är överens, så tycker jag du ska fortsätta.
Jag har påbörjat blogg, men min tid räcker inte till, och då har jag inga småbarn hemma, men en dag så...

Heja dig och fortsätt
Kram
T/Falun

Svar: När du skaffar blogg, Tina, då måste du hojta till för den vill jag läsa!Ha en fin dag

Kram
Anna Lindström

2013-02-25 @ 07:20:54
Postat av: Ylva

Jag håller med både Sussi och Tina. You go girl!!!

Svar: :) Kul att ni tycker det!! KRAM
Anna Lindström

2013-02-26 @ 12:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0