Den som väntar på något gott...

Just nu är jag sugen på att bara njuta, mysa och ha det gott. Det kan göras på många sätt, en långpromenad runt sjön för att njuta av solen, ta en tur på stan med lite shopping en god middag men det får snällt vänta tills kroppen också hänger med.
 
Om lite drygt en vecka skall jag ut med tjejerna, inte mina små utan mina stora tjejer, vänner alltså. På dagen ska vi skall till ett ställe som heter Sparadiset http://www.sparadiset.se/   ett underbart spa som ligger i stan så ingen resväg då vi har bokat bord för god mat och massor av vin på kvällen, underbar dag att se fram emot
 
 Här...
 
...eller här...
 
ska jag ligga i två timmar, dricka bubbel och äta färsk frukt, det tycker jag att jag kan vara värd ;)
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0