Eftermiddag

Nu är jag trött, orkar knappt ta mig hem från jobbet. Anders och Tilde ska åka skridskor eftermiddagen och jag borde gå och träna men nu kommer alla bra ursäkter till att inte gå dit...
 
Jag längat till sommaren.. Jag brukar säja till mina tjejer att inte alltid längta frammåt utan försöka njuta av nuet! Det är svårt att leva efter det nu, mörkt och trist, slask och snö.. Näe inte konstigt att man länktar efter lite sol och värme
 
I sommar ska vi bila till Spanien, Älskar att packa in familjen och åka i väg, känner mig som ett barn på äventyr, Allt kan hända!!
Skönt att man har solsäkrat sommaren också. Några dagar på vägarna och två veckor på plats.
Vi åkte bil till Kroatien förra sommaren, så underbar resa, dock blev det inte det hotellet som vi hade bokat från början då en granne upptäkte, ett par kvällar innan resan, att jag bokat ett NUDIST HOTELL. Det stod till och med att badkläder på starnd och poolområdet var STRÄNGT FÖRBJUDET.
Så synd på ett så vacker hotell, men mina barn eller föräldrar, som också hänger med, skulle ha liite jobbigt att behöva vara nakna :)
Vi hamnade på ett hotell som det kändes som någon glömt bort de senaste 20 åren, men ett fantastiskt vacker land och vänliga människor, ingenting att klaga på, LOVAR!!
 
Det går att roa sig bra alla timmar man sitter i bilen..
 
Vi lyssnar på ljudbok i bilen, då går tiden snabbt
 
Många fikastopp blir det
 
Klart man pan posa fats man "bara" är sju år... 
 
På Stranden
 
 Middag!
 
Rovinj är Verkligen ett favorit resemål, jag hoppas att vi kommer tillbaka!
 
Ett annat ställe som besöker nästan varje sommar är Skåne, Underbara, Vackra österlen. Jag har varit i Åhus mycket som liten och när jag tog dit familjen första gången för åtta årsedan så vart det ett måste varje sommar!
Berättar och visar mer i ett annat inlägg.
Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Tina

God morron.

Vilka fina foton, såna där man ska plocka fram när det är grått o trist och glädjas åt.....
Vi får väl hoppas våren inte dröjer, för nu räcker det med snö.
Ha en skön onsdag
Kram från Falun

2013-02-20 @ 07:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0