Eftermiddags fika..

Nu har vi kommit hem efter en tur till Anders bror Krille och hans underbata tjej, Annika. En eftermiddags fika i deras sällskap och i deras fina hus är så energigivande!! Dom har fyra tonåringar i huset men endast en var hemma och visade sig en stund när vi fikade,mysigt, men det är inte hur kul som helst att "hänga"med oss gamlingar så han smet snart ner till sitt igen. Gulliga Danne
 
 
Dom har två hundar, så Tilde är hur lycklig som helst att få komma dit och leka.
Kolla, Anders har två ögon i knät :)
 
 
Och roliga spel på telefonen kan man få tips om!
 
 
Här köpte stannade vi till för att handla nått gott, men vad mycket annat det fanns i denna butik hade kunnat fördrivit ett par timmar, minst, där inne...
 
Nu så, lördagkväll... våga vägra Mello, eller??? Men vad annars ska man göra, kanske se en film på datorn men det är ju inte speciellt socialt.. Vad tjejerna väljer är ju inte svårt att gissa.. Anders är trött så han nöjer sig nog med att ligga på soffan och hålla tjejerna sällskap men JAG är ju rastlös, har VERKLIGEN ingen lust att sätta mig i soffan nu!
Kanske skulle jag använda energoín att rensa min garderob.. eh men GUD vilken kul aktivitet en lördagkväll..
Boka en resa kanske.. eller inte läge för det va!!  Städa, eller inte!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0