Eftermiddagsmys

Det blev en vända till Skärholmen, affären med mobilskal låg som prio ETT, (för Olivia), sedan en vända till Åhlens, en ögonbrynspenna har stått på önskelistan ett tag och i dag slog hon till :) Isadora Eyebrown pencil, och en snygg tröja på Bik Bok så hon vart nöjd med eftermiddagen i alla fall!
 
 
En fika på Espresso House han vi med, Chai Latte till mig & Livan spettsade med en Kladdkaka med Grädde till sin Chai Latte. Mormor hängde på även om hon inte syns i bild :)
 
Tilde lämnade vi hos morfar när vi hämtade upp mormor, dom lagade middag och spelade kort, åt godis och annat mys som man gör med morfar.
Jag är så glad över att mina barn har så många vuxna omkring sig, jag tror att det är både kul men också uppfostrande att vara med andra vuxna än bara skolans personal och oss föräldrar. jag minns när jag på somrarna var med min mormor & morfar på landet, jag och mormor pysslade ute och morfar och jag spelade kort och sjöng tillsammans, så mycket glädje i dom minnerna!
 
Mu soffan och Mellon, inte min favvo men vad gör man inte för tjejerna, Stackars Anders han får alltid stå ut med oss tjejer :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0