Från Djup till Yta

Vad härligt det är när solen skiner, snön smälter och man ser människor bära solglasögon
då vet man att det är nära nu!! Våren, älskade underbara vårkänslor.
Alla årstider har sin charm tycker jag och sin speciella påverkan på mig och vad jag vill göra, när våren närmar sig vill jag göra ansiktsbehandling, rensa garderoben, städa bort allt mörkt hemma som dukar, gardiner soffkuddar och mattor, in med ljus, spetts och rena ytor.
 
 
Jag vill göra fint på altanen skura och plantera blommor, vilket jag för övrigt är usel på att göra och sköta..
Lättare i Thailand, där blommorna trivs utan vatten..
 
Jag vill köpa nya kläder att fylla garderoben med, en massa accessoarer, handväskor & skor i fina färger, älskar pastell på sommaren.
Jag älskar väskor, Longchamp är nog min favorit, kul att kunna köpa flera väskor utan att bli ruinerad...
 
 
Den svarta, modell större, använder jag som strand väska, den rymmer mycket. Den oranga kommer nog att bli en favorit till sommaren, den bruna kunde jag inte låta bli att köpa, brunt är inte fult utan jätte snyggt året om!!
 
 
Jag är så dålig på att måla naglarna, önskar att jag la ner lite mer tid på det än jag gör, i dag är det  endast Trind som gäller, det får naglarna stärkta och tipparna blir vita & fina.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kan bara hålla med det är så underbart när man känner solens strålar värma, man får sån energi o vill fixa allt möjligt som hemmet, garderoben och inte minst en själv som behöver bli vårfin!! Nu är våren nära!! Och snart ses vi, längtar:-) Hoppas ni mår bättre. Kramis

2013-02-27 @ 19:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0