Ibland är man inte helt med...

Jag och Olivia åkte till affären nu i kväll, behövde lite frukost. Olivia pladdrar lite om alla läxor hon har i veckan, I SOn har dom tidigare läst om antikens Grekland och denna vecka hoppar dom över till Antikens Rom, lite jobbigt förklarar hon att kasta sig från ett ämne till ett annat, då svarar jag -Men det förstår du väl Olivia, det hör ju i hop, svara jag -VA, hur då? frågar Olivia. Ja men det förstår du väl, Rom är ju huvudstaden i Grekland.... Jag kan lova att Olivia tittade på mig med STORA ögon -Men mamma hur tänker du nu? :)
Det tog ett tag innan jag kom på vad jag precis sagt.
 
Mina vackra tjejer
 
Nu sitter jag i soffan och kollar Johan Falk, Tilde sover och Anders kollar fotboll, så brukar det vara här hemma på kvällarna, sällan alla vill kolla samma program, jag och Olivia har samma smak och Tilde sitter hellre med pappa som kollar sport. Tur att han har fått en tjej som är soprt intresserad i alla fall, jag är TOTALT ointresserad av ALL sport. 
 
I morgon är det måndag, igen, jag ska jobba och tjejerna går till skaolan. Anders blir hemma även denna vecka, i väntan på provsvaren så är han sjukskriven för utredning.
Så God Natt alla därute, hoppas vi ses i morgon igen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0