Ingen sol idag

Här hemma händer inget speciellt i dag, jag känner mig bättre men Olivia är fortfarande lika risig. Jag känner mig rastlös men ändå trött, det är ingen bra kombo. Att sitta i soffan hela dagen i dag också är inget som lockar men orken för att göra något vill inte riktigt infinna sig!
 
Samma som i flera dagar nu....
Vill inte vara med på kort men han inte gömma sig riktigt..
 
Tilde skrotar runt här hemma, mest i sitt rum, pysslar och tittar på TV, stackars Tilde vad trist hon har det på sitt sportlov.. Fast det tycker nog inte hon, det är nog bara mitt humör som spökar.
 
Klä sin mjukisdjur i dock kläder var något som jag också gjorde som liten
 
Tycker synd om tjejerna som inte kunnat göra något kul denna vecka. Det gäller inte Tilde i och för sig, hon åkte med mormor och morfar till Heron City i går, köpte popcorn och coca cola, satte sig tillrätta för att titta på de De fem legenderna, men trot eller ej, i 20 minuter satt dom i salongen med endast ljud, ingen bild... tills någon kom in och bad om ursäkt, Filmen är trasig. Så det vart ingen bio för dom men McDonalds handlades det med hem, så alla var nog rätt nöjda ändå.
 
 
Jag önskar att jag hade ork och att Livan var piggare, då hade vi åkt in till Aquaria på Djurgården, det hade varit mysigt. Men åååå vad tris det är.... Ska nog ta och dra något gammalt över mig ett tag...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Funderar lite på din sista mening och undrar om det kvar vara McDreamy som du tänker på...

Förlåt för min dåliga humor :)
Krya på dig och ha en underbar spa-dag!!

Kram Y

Svar: Hahaha... Det du :)
Kram
Anna Lindström

2013-02-28 @ 15:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0