Johan Falk eller nått..

...alla är inte lika intresserade av filmen.
 
(Vi bara måste köpa ny Större soffa... se bara hur de stackarna trängs...)
 
 
Jag och Olivia hade dock en intressant diskussion nyss, vem är snyggingen i filmen? Olivia tycker att självaste "Frank Wagner" är den snygga
 
 
medans jag lärde mig något om mig själv i kväll... Jag gillar "småkillar" :)
Martin Wallström
 
Vad tycker ni? Någon av poliserna kanske eller är det gangster charmen som är störst? Seth Rydell?
I alla fall kul att kunna diskutera detta med min tonåring!
 
Kram på er och god natt <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt klart Frank......blev lite småkär i honom trots att jag är gift och 43 år ;)

Svar: Ja snygg är han ju :)
Anna Lindström

2013-02-24 @ 22:49:49
Postat av: Tina

Jag håller med er, fullt o fast, tantvarning? Näe, bara lite ögongodis....
Kram o ha en bra vecka
T/Falun

2013-02-25 @ 07:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0