Kväll

Har varit hemma hos mamma & pappa i kväll, så skönt att få prata, skratta och gråta lite tillsammans. Nu sitter jag och tjejerna i soffan och kollar på Lyxfällan, Tilde är fortfarande sjuk men Livan mår bra nu så hon ska till skolan i morgon.
 
I morgon är det fredag, snart helg alltså, hoppas på att kunna hitta på något mysigt i helgen, Brunch eller Afternoon Thé på något mysigt Hotell skulle var kul, kollat runt lite på nätet och det finns en hel del ställen som har båda delarna men det kostar, en brunch för familjen skulle nog landa på ca 1200:-  men vi får se, Tilde har forfarande så hög feber så det får kanske bli hemma mys! Roliga och mysiga saker att göra hemma en helg mottages tacksamt.
 
Jag funderar på att, om det blir bra provsvar för Anders, skulle jag vilja boka in en weekend till London, Rom eller Palma till våren. Älskar att planera resor, kan sitta i timmar och drömma mig bort på nätet. Jag är så glad att vi provade på att bila i somras för nu har vi så många sätt att resa på och till många härliga platser.
 
PALMA
 
En resa som jag drömmer om att göra är New York i december, tänk att få julshoppa där eller bara mysa runt på gatorna och titta på all juldekoration, jag älskar julen så det vore fantstiskt. Det bara så att vi alltid prioriterat sol och badresor, eftersom vi älskar det också :) men då blir det svårt att få till denna "julresa". Men någon gång SKA vi komma i väg, Anders har varit i New York innan vi träffades och vill gärna åka tillbaka!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0