Kvällsmys & Familjen annorlunda

Nu sitter vi i soffan, jag & tjejerna, vi kollar familjen annorlunda. Så härligt program riktigt Må bra TV! Tilde frågar och ber om fler syskon, -Bara nååågra till, mamma! Vi hade inga planer på flera barn när ANders blev sjuk, vi var nog rätt nöjda med våra tjejer :) men det kan ändå kännas lite trist att möjligheten till fler barn inte är lika självklar längre. Men jag kan verkligen inte klaga, jag har världens finaste familj.
Jag tycker att familjerna på TV är så coola ingen som blir upprörda över spilld mjölk, eller en taklampa som åker i golvet! FANTASTISKT!! Själv är jag inte så cool, vill gärna ha ordning och reda hemma, tjatar nog rätt bra på de andra att de måste plocka, damma och dammsuga sina rum, vardagsrummet och köket, eller hela undervåningen, skall vara städad och snygg när vi går upp och lägger oss, usch det låter inget charmigt,, Men jag kan inte låta bli helt enkelt!
Älskar ett nystädat hem och sen sitta tillsammans och mysa framför TV.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0