Lite städning och LCHF scones

Kroppen skrek nyss efter smärtlindring... huden ömmar av att jag ligger på den, Så det gled snabbt ner två Ipren och dags för en dusch, Shit vad mycket piggare man känner sig efteråt och vad skönt det är att kliva upp ur sängen, vädra ur sovrum och sängkläder. Piggare i kropp och knopp gick jag ner från övervåningen en sväng.
Såg att hallen behövdes snyggas till lite så fram med damsugaren och skurmeddel, vipps så ser det ut så är..
 
 
Synd att jag inte han med en bild innan så ni hade fått se vilket virrvarr av skor och kläder som alltid vill samlas i hallen. Vi är "bara" fyra personer i familjen men ändå blir det en gigantisk samling skor som försöker samsas om platsen på skohyllan, i alla fall när jag tränger ihop dom där, för av någon anledning så verkar de andra i familjen inte riktigt först vad dom där två vita hyllorna på väggen, vara till för.. oftast står det ett flertal skor och stövlar på golvet och hyllorna gapar tomma... :)
 
Olivia ligger fortfarande på soffan utan någon matlust alls..
 
 
Med min nyvunna energi drar jag ut i köket och drar ihop en scones smet, kanske kan jag locka henne med nybakat!
 
LCHF & glutenfritt
 
 
Två tuggor av dessa orkade hon, tur att det inte var något fel på min aptit i alla fall!
 
Kanske att jag skulle jag klä på mig och smyga mig in på restaurangen i kväll, bara låtsas som att jag varit med hela dagen... :) Näe skojade bara, klart att jag inte ska ut bland människor och sprida smitta!!
Tror att det är dags att bädda ner mig i sängen i stället
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej,
Jag måste säga att jag är lite skakad över vad slumpen eller ödet, you name it, gör ibland. Jag såg "ert" avsnitt av Sofias Änglar när det begav sig. Blev oerhört berörd och grät hejdlöst. Har tänkt på er av och till sedan dess, har liksom inte vågat googla mig till hur det gått för er. Igårkväll satt jag och en väninna och diskuterade denna fantastiska tv-serie och återigen tänkte jag på er och några av de andra deltagarna och undrar hur det gått.

Så ikväll, när jag som vanligt kollar av Monas Universum som jag följer slaviskt, ser jag en kommentar från dig och blir genast nyfiken när det står Sofias Änglar inom parentes.

Skickar en kram från en för dig helt okänd människa men som kommer titta in då och då på din blogg för att se hur ni har det.

Svar: Tack Annica för dina ord, det värmer!!! Ödet eller vad man vill namnge "det" är verkligen skrämmande ibland, det kommer jag nog att ta upp här i bloggen framöver. Hoppas du kommer hit och läser ibland!
KRAM Anna
Anna Lindström

2013-02-26 @ 22:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0