Lördag dag!

Jag kom i vär till gymet i morse, kanske mest för att jag behövde duscha, vi renoverar badrummet så vi är utan dusch i FEM vecor... Vad bekväm man är, att hoppa in i duschen är ju något som man tar förgivet, eller hur?! Nu när man är utan och det krävs planerina av denna underbara aktivitet tar det så mycket längre tid. Besöka mormor & morfar två gåner i veckan är ett måste, sen blir det ett måste med täta gymbesök :) Ja ja, summan av detta blir i alla fall att jag inte har några ursäkter för att stanna hemma från gymet, så vad säger man inget ont som inte har något gott med sig :)
 
Just nu sitter jag & Olivia i soffan, hon är lite deppig, planerna för helgen ändrades för henne så nu har hon inget att göra.. Vet precis hur hon känner, själv Avskyr jag när det blir så, man planerar och väntar flera dagar på att göra något kul och så bokar någon av  eller av någon anledning så blir planerna inställda, så trist!! Tänkte hitta på något med henne men vet inte riktigt vad bara, vad gör man med en trettonåring en lördag eftermiddag? En tripp till något närliggande köpcentrum och fika kanske, det skulle hon nog gilla, Ska nog kolla! Kanske bjuder vi med mormor också :)
 
Anders har en bra i dag :) Han & tjejerna har spelat Monopol, ni skulle höra vilket liv.. vet inte vem som fuskade mest, Anders lånade massa pengar av banken som han skulle betala av.. Olivia garvade när Tilde gick på hennes gata så Tilde blev skitsur, det är äkta glädje, skadglädjen. Näe dom spelade inte klart för dom blev så osams, Anders tog telefon och gick upp på övervåningen Tilde gick upp på sitt rum för att kolla TV,
Nu sticker vi ut en sväng, måste lufta trettonåring :)
 
 
Så här goa kan dom vara med varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0