Lördag morgon...

Herre Gud, jag visste inte att man kunde vara så här trött, jag vaknade 10.30 men hade kunnat sova lääänge till. Som tur är gilla hela familjen att sova på morgonen på helgen. Anders är väl den som går upp först, tränar eller bara är, sedan är det Tilde som vaknar, hon vill mysa i sängen eller soffan, läsa och äta frukost. sedan vaknar jag, 9.30 brukar jag sätta på TVn i sovrummet, jag ligger gärna kvar en timme, dricker kaffe i sängen, som Anders kommer med varje morgon, bortskämt va?! Olivia, tonåringen, kan sova hela dagen om ingen skakar liv i henne, hon är nog mest lik mig, Tilde är mer som Anders till sättet är det så men till utseendet, där är det ju tvärtom. Olivia har alltid fått höra att hon är så lik Anders och Tilde kan jag själv se, att hon är lik mig.
 
Tilde
 
 
Näe nu får ni ursäkta mig, ska jag gå och duscha, i vårt nya badrum... Oh ledsen för skrytet men jag är sååå glad :)
 
 
Hej så länge, ses när ja¨g är ren och luktar gott igen!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0