Min Familj

Min Familj består av min Man, Anders, min äldsta dotter Olivia 13 år och Tilde snart 8 år, även denna bild är tagen i Thailand, vi har varit där två gånger och jag bara älskar det stället, Hua Hin
 
 
Jag har läst olika bloggar i ett år nu ungefär och varit nyfiken på att själv börja blogga men inte vetat om om jag törs, löjligt va!
 
I januari 2010 fick min man veta att han har en obotlig hjärntumör, vårt liv ställdes lite på kant då kan man säja... Under den första tiden träffade vi många fantastiska läkare, sköterskor och andra människor som var i samma situation som oss, då blev jag första gången ombedd att blogga om allt, lite som terapi men ett av mina rädslor för detta är nog at jag är usel på att stava, speciellt när jag har mycket att berätta och vill skriva snabbt, få ur mig en massa på kort tid, men jag hoppas det finns tollerans för detta :)
Min familj tycker att jag ska göra detta så dom är med på denna resa, speciellt min stora tjej, hon har tjata mest och tycker att det ska bli kul!
 
Jag kommer säker att återkomma till en del händelser som passerat i livet, just nu snurrar det mycket i min hjärna om vad jag ska skriva om, vart ska jag börja? Men jag får ha lite tålamod med mig själv nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0