Något kul mitt i allt annat...

 
Pratade med Anders igen, han berättade att dom nästan är klara med vårat badrum nu, vi kommer att kunna duscha hemma i helgen! Åh det ska bli så kul att få i ordningställa det. Nu kommer det att kännas som en lyx att kunna ta en dusch när som helst efter tre veckor med nogran planering av den aktiviteten.
 
Nu när våren närmar sig blir jag alltid sugen på att pyssla och göra fint hemma, bort med alla mörka fäger och in med "ljust & fräscht. Blommor blir viktigt igen efter att alla vissna julgrupper och amaryllisar som kroknat. Tjejerna, ja även Anders, uppskattar att man gör fint hemma, det är så kul när baranen kommer ner till köket, när jag i förra veckan bytte gardiner, och ser att något är förändrat och att dom tycker att det är fint. Det gör ju det hela mycket roligare även för mig! Kanske det vi ska roa oss med i helgen nu när det är sjukstuga hemma & man ändå inte kan hitta på några utflykter. Synd att det fortfarande är så mycket snö ute & att Tilde är dålig, annars hade jag nog föreslagit en dagsutflykt till landet men eftersom det inte är värme påslagen i huset och alla utemöbler är intryckta så finns det ingenstans att ta vägen, än.. men snart...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0