Nu måste jag fråga..

Om det här med bloggande och kommentarer....
Jag har läst bloggar i ett par år nu och tycker att det är kul och intressant, jag är ganska bred i min läsning, tycker om allt från Katrin Z som gillas att provocera till Hanna Graaf som bjuder på sitt liv och känns allmänt snäll och go. Jag läser vissa bloggar i perioder, ibland följer jag några slaviskt, läser varje kväll och ibland tar jag ett uppehåll men kommer oftast tillbaka till en blogg som jag tyckt om. Nu till min fundering, Varför läser man en blogg om man bara blir arg och provocerad av det man läser? Varför skriver man elaka kommentarer om en som bloggar, hur ful den är eller hur deras barn ser ut.. VAD får man ut av att posta en sådan kommentar? Debattera gärna, men att bara kasta ur sig elakheter om folk, det kan jag inte förstå, någon får Gärna förklara det för mig om det går!
 
 
Kram på er alla sura, arga och glada gubbar och gummor där ute!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Din dotter

HAHAHAHAHAHA mamma du är ju för söt!!

2013-02-22 @ 17:28:07
URL: http://hannaoliviabergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0