Sofias Änglar

 
Tänkte att jag skulle berätta om en av den häftigaste upplevelse som jag varit med om.
De fem inspelningsdagarna av Sofias Änglar,
Jag måste tillägga att de också var tunga dagar, mycket intervjuer. Prat om sånt som vi tidigare inte berört, tankar som aldrig blivit sagda och oro som inte delats vidare. Men det var värt varenda sekund.
 
Det hela började med brevet.. Brevet som Sussi, underbara Sussi, skrev och skickade till Kanal 5 & som fick producenten att bli intresserade trots att tiden gått ut för antagning till programmet. Inspelningen hade redan börjat.
 
En underbar kille som var med och ställde frågor och fick folk att vara där dom skulle :)
Han var lika go som han ser ut!!
 
Det var alltid två kamera team som var i huset, så Fyra killar med massor av utrusning...
 
 Här är kamera killarna som var med oss fem dagar..
 
.
 
Underbara killar!! Det blir ganska tight och känslosamt ibland kan jag lova.
Vid ett tillfälle fick vi bryta en intervju för att någon i teamet snörvlade för högt, vi tog en paus för att hämta näsdukar, Underbara!!! 
 
Sedan var det ett helt team med byggare som leddes av arbetsledaren X.
Gissa om det fanns en och annan tjejej här hemma som föll för denna fining :) Och lika fin som han är, lika snäll och go är han!! Så fin med tjejerna.
 
Här är några av de killar och tjejer som fixade allt från el, snickeri och inredning, samt kamera team.
 
 
Två fina killar!!
 
Jag måste bara få berätta om denna fina tjej, hon var med oss varje dag, näst sista dagen åkte vi till Kolmåden, när vi skulle äta lunch tog Tilde något som hon inte tyckte om, då lät S Tilde äta med henne från hennes mat!!! VEM skulle göra så med en unge man knappt känner, äta från sin egen tallrik. FINA S.
 
Dagen på Kolmården, det var stängt för besökare så vi var de enda gästerna där, bara djurskötare som tog hand om oss och självklart kamera teamet.
 
Här är vi påväg!!
 
 
(Så mysiga & roliga, dom hade kunnat flytta in hos oss)
 
Framme på Kolmården träffade vi delfiner...
 
 
Vi fick hålla en Uv, han heter Pontus, honom använder dom i filminspelningar för han är tam och mycket lättlärd!
 
Han var inte riktigt lika samarbetsvillig med Olivia..
 
Vi fick vara med när dom matade lejonen
 
 
 
 
Anders fick en kompis
 
 
Tilde stortrivdes i den här hagen, hennes favorit djur ÄLGEN fanns här!
 
En massa djur fick vi hälsa på!
 
Efter denna fantastiska dag fick vi gå till vårt rum, eller sviten, på Vildmarks hotellet!
 
 
På kvällen åt vi en mysig middag i Restaurangen på hotellet, vi var nästan de enda gästerna så jag lovar att vi hade toppen service
 
Kunde man inte välja vilken smak man ville ha på toppingen på glassen fick man alla att provsmaka..
 
Tjejerna mös framför brasan
..eller i...
 
Så här bra hade vi det!!
 
Men vi var såå trötta så vi somnade inte sent.
 
Efter en god frukost...
 
...åkte vi hemmåt...
& väntade på att dom skulle ringa och säja att vi fick komma hem och se slutresultatet. Det var så nervöst!
 
Så här blev det:
 
Trappen upp..
 
Hallen...
 
Tildes rum
 
Olivias rum..
 
Vårt sovrum..
 
"Anders rum" eller Tv rummet...
 
Ni förstå hur lyckliga vi är för detta!! Dessutom bytte de fönster & element i HELA HUSET!!!
Jag behöver inte gå in på allt som fanns i rummen, bilderna får tala för sig men vill någon veta mer, kolla på programmet här:
 
Vilket tålamod alla hade, det är helt fantastiskt att så många människor ska samsas på liten yta och ändå har kul tillsammans och är så goa med varandra.
Kommer ALDRIG ha möjlighet att tacka alla som gjorde detta möjligt men jag hoppas att alla förstår hur tacksamma vi är Och Framför allt SUSSI!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Även jag tittar på Sofias änglar, men det är tungt bitvis även om man inte känner familjen personligen. Det går åt nån liten näsduk ❤❤ jag har tittat på bilderna från er medverkan o det lyser värme o styrka om er. Har inte tittat på avsnittet om er, måste nog samla mig lite först.
Kram från Falun

Svar: En stor kram till dig Tina!
Anna Lindström

2013-02-28 @ 20:46:53
Postat av: Fiffi

Såå fint ni fick! Och vilka underbara människor ni mött. Trevlig helg på er:)

Svar: Tack!! Ja visst var det :)Trevlig Helg Fiffi
Anna Lindström

2013-03-01 @ 01:01:25
Postat av: Tina

Anna, Anna..... Nu har jag tittat på avsnittet där ni är med❤❤❤ vilken familj ni är, vilka barn ni har o vilken härlig vän du har i Sussie.....tack för att du la ut länken
Kram från Falun

Svar: <3
Anna

2013-03-19 @ 15:34:15
Postat av: Hasse B

Hej! Jag och min sambo kollade på ert avsnitt, då det sändes. Det var skitjobbigt och jag blir berörd bara nu när jag skriver...
Anders verkar vara grymt stark och sådan jävla go kille!
Idag gick reprisen och känslorna kom tillbaka. Tänkte, av nyfikenhet kolla hur ni har det. Lever Anders? Och det gör han, glad jag blev. Känner ju inte personligen, men ni verkar va en sammansvetsad familj! All lycka till er och ert radhus blev ju svinsnyggt!

Svar: Oj Tack Hasse för så fina ord! Viss blev det fint, vi njuter fortfarande efter tre år, varje dag över hur fint vi har❤️ Stor kram till dej❤️
Anna

2014-09-09 @ 13:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0