Torsdag

Nu har jag och Sussi precis ätit lunch på mitt favorithak här vid jobbet, Spicy Garden, en Indisk restaurang i min stil. Så starkt och Gott och RENT!!!
Trött efter en natt utan så mycket sömn, Tilde med hög feber och Olivia så ledsen och så klart fick hon migrän också! Tjejerna ligger nerbäddade i dag.
Jag känner rastlösheten komma krypande, vill hem till mamma & pappa i stället för att sitta med massa jobb, tänk att man alltid är så dålig¨på att prioritera... Väntar bara på att min dator ska bli klar, var tvungen att lämna den till IT för en ominstallation, sen åker jag hem till föräldrarna. Stackars pappa, att mista sin lillasyster måste göra ont oavsett hur gammal man än blir.
 
 
Ingen ovanlig syn, Tilde klättrar på morfar
 
Nu önskar jag att vi kunde packa in oss i bilen och åka iväg ett tag, kanske är det lite en flykt från det som är jobbigt men samtidigt ett sätt att se frammåt!!! Ett par dagar i Skåne, några nätter på ett mysigt hotell och massor av tid tillsammans!!
 
Lunch i Österike, mor & far sommaren 2012
 
Nu har det gått En vecka och Två dagar sedan Anders tog sitt prov... Faan att det ska ta sån tid att få svar, jag klagar INTE på sjukvården, lovar! Bara så jobbigt med denna väntan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0