Godmorgon

Solen skiner!! Härligt men det är väl kallt ute då? I dag är det en lite piggare dag, sitter i sängen med dator i knät och dricker kaffe, , Tilde ligger bredvid och skriver en saga på en anna dator! På TVn, som självklart också är på, är det Gilmour Girls. Jag älskar den mamman, lite charmit förvirrad och totalt öppen men hur hon känner, vad skönt det skulle vara att själv vara så :) Kanske skulle försöka mig på det, bara för en dag!

Vad händer i dag då?... Tilde önskade sig ett par nya mjukisbyxor så en tur till närmsta shopping centrum ligger på listan, i eftermiddag skulle syrran med man komma förbi på en fika, mycket fikande denna helg, det passar inte när jag inte tar mig till gymmet... Varför??

Dags att väcka Olivia, hon har tagit Sportlov och med det räknas det att sova halva dagarna.
Ses sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0