Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.


Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-02-15 @ 16:22:22
URL: http://blogg.se
Postat av: Emelie Johannesson

Hej!
Jag har tänkt så mycket på dig och din familj, funderat på hur det går för Anders. Jag såg när ni var med i Sofias Änglar, tårarna bara rann. Vet inte vad jag ska säga men ni verkar va så starka trots den hemska sjukdomen Anders har. Jag är glad att jag får följa dig här nu på din blogg. Själv så förlorade jag min sambo och min svåger i en bilolycka den 30/6-12 så nu är jag ensamstående med 3 barn, det är fruktansvärt hur fort livet kan ändras, men jag kämpar på. Kram på dig!

Svar: Tack Emelie! Vad roligt att du vill följa min blogg. Det gör ont i hela min kropp när jag läser vad du skriver, min undran har alltid varit Hur man orkar? Hur går man vidare? Jag förstår ju att man gör det, kanske mycket pga barnen, men i alla fall.. En Stor Kram till dig Emelie
Anna Lindström

2013-02-17 @ 23:14:46
Postat av: Pippi

Tack för en fin blogg!
Ha en underbar sommar.

Svar: Tack Pippi, hoppas kunna ge mer om några dagar, vet att det varit lite tyst här inne men hoppas på ändring snart.
Stor kram till dig!!
Anna

2013-05-09 @ 19:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0