Bara vänlig dag

Ja vad ska jag säja? Dagarna lunkar på i sakta mak, inget krävande händer mer än att man måste själv gå ner i vattnet när värmen blir för påträngande! I går tog jag, mamma och Livan en promenad för att utforska området utanför stan, vi hade förhoppningar om att hitta en större matbutik och det gjorde vi, efter en halvtimmes promenad i stelhet värme fann vi det vi sökte, eller Inte... En Lidel butik... Det var inte vad jag hoppats på men men, lite frukt, vatten och chips fanns det ju även där. Promenaden hem var typ lika tung men gick snabbare för vi hamnade mitt i någon plantage odling med massor av mörka män som ropade på oss på främmande språk. Gissa om adrenalinet flödade innan vi kom tillbaka till civilisationen igen, haha kan se mig själv hur jag lögade på samtidigt som jag gapade på Olivia och mamma att skynda på!
Nu har vi avnjutit eftermiddags kaffer och solen sänker sig sakta över bergen. Fantastiska land!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0