Borta bra..

Nu har vi kommit hem igen, tre veckor på resande fot det tar på krafterna! Jag verkligen Älskar att resa, få uppleva nya platser är bland det bästa jag vet MEN gud vad jag Älskar mitt hem!!
Tjejerna har varit helt fantastiska i bilen, vi har varit på vägarna sju dagar sammanlagt och inte en gång har deras tålamod tagit slut! Ja, jag är verkligen stolt & glad över dom!
Just nu sitter jag ensam hemma och kollar lite på TV och datorn, bara det är en lyx! Anders har åkt i väg en svän, Olivia är med en kompis och Tilde har flyttat med Moster till landet!
Min fina tjej som verkligen börjar bli stor!
Moloko Beach!!
Tjejerna fick känna på lite Latino Love, denna resa!!
Gissa om denna tjej har badat nått...
Syskonkärlek när den är som bäst!
Ja, vi har verkligen haft tre fina veckor, nu har jag tre veckor kvar, vi får se vad vi kommer att roa oss med under dessa!
 
Puss
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

välkommen hem
Din kille har skitsnygg kropp

Kram maria

Svar: Hahaha!! Ja visst har han!!Sorry att jag inte svarat på dina senaste kommentarer men tyvärr kan man inte det på Blogg Appen bara på datorn.

Hoppas du haft en fin sommar Maria

Kram
A
Anna

2013-07-29 @ 17:39:59
URL: http://www.iahoglund.blogg.se
Postat av: Sussi

Du SKA umgås med mig♥♥ Gissa om jag har saknat dig 😊

2013-07-29 @ 20:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0