En riktig mys söndag!

Ja, vem blir inte lite avis på det här,?skvallra inte för Anders att jag åt knäckebröd i hans säng
I morse plockade och fixade jag lite hemma, allt ligger på plats, snyggt och fint när familjen kommer hem :) Sen bullade jag upp med godsaker, dator och tidningar och här har jag blivit liggandes, bara njuter av livet, dagen och allt som vi har framför oss. Inser hur lyckligt lottad jag är med min underbara familj, fantastiska vänner och rikedom i att ha möjlighet att leva det liv jag vill, se de platser jag längtar till och att få vara ledig lääänge på sommaren!! Ligger och funderar på att gå till gymmet nu... Bara en liiiten stund till i denna rofyllda oas.. Snart så byter jag om och laddar upp, känns aningen svårare i dag, kanske beror det på drinkarna i går
Alla var inte till mig :)
 
Ett litet utbud av allt gott

eller sömnen som gick förlorad, jag var så upprymd när jag kom hem att jag hade svårt att somna, det kanske ni såg på inlägget innan, vet inte vad klockan var när jag postade det. Så blir det när man har roligt!
Nu är det bara en vecka kvar att jobba och mycket måste bli klart men det är bara att gå ut hårt i morgon så slutet av veckan blir lite lugnare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0