Vilken kväll

Och vilka tjejer! Vi var hembjudna till Yvonne som fyllde år!
Hon hade dukat upp en fantastisk buffé av godsaker
Min snygga syrra
Anna, Lisa & Frida, gud vad ni fått mig att skratta i dag!!
 
Vi tog en taxi till stan och åt middag på Amarillo
 
 
 
Sen tog vi en drink på Hotellet, men där blev vi inte långvariga, när jag insåg att jag var minst tio år äldre än den äldsa på stället fick jag panik och ville bara UT!! Vi tog en promenad till stället där Alex, syrrans son, spelade men det var inte jätte populärt att mamma och moster ramlade in, fast vi blev bjudna på sprit av annan som uppskattade vårt besök :)
 
Vi gick vidare till Strandvägen 1 där det blev en drink till innan jag fick sällskap hem av Josefin, syrrans dotter, & hennes kille. Skönt för nu kan jag se på Fejjan vart tjejerna tagit vägen...
 
TACK fina ni för en fantastisk dag och kväll!!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack själv Anna. Så roligt att du va med så vi hann snacka lite igen. Hoppas att du är ok med att jag lånade några bilder av dej..... Kram

2013-06-30 @ 20:09:54
URL: http://www.ytaodjup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0