Bättre mood

Nu är jag inte så arg längre, det hjälper verkligen att ”skriva av sig” skulle gjort det för länge sedan. Jag vill bara förtydliga att jag tycker och känner precis som i förra inlägget och när jag börjar tänka på det så spinner kroppen igång direkt men jag är lugn nu. Jättelugn...

Jag ligger där jag legat hela dagen, i sängen medans Anders lagat mat och handlat godis (kommer att få höra gliringar om den meningen)

Fredagens middagen är något som för det mesta består av kött av något slag med Pommes, Bea och vitlökssmör. Jag bad om en matlåda tills jag blir hungrig, men jag hoppar pommes, kokar broccoli i stället. Gott!! Trist bara att man inte har någon aptit när man är dålig.

 Fick precis veta att det i stället för pommes blev…

Kan ni se Olivias fantastiska lass med grönsaker...  Just det, potatis och brunsås. Nu ligger jag och kollar på Skavlan medans Anders och tjejerna ligger i TV rummet och kollar på film.
 
Blir nog inte roligare än så här i kväll...
 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0