Nu vill jag be om ursäkt men också Tacka er!

Det finns en sak som jag har haft dåligt samvete över, det har legat och gnagt i bakhuvudet och så har jag blivit så där irriterat påmind  då och då om detta misstag som jag gjorde.
Nu tänker jag be om ursäkt!
Självklart kommer ursäkten inte att komma till samtliga som förtjänar den men jag hoppas att det kommer att kännas bättre när jag har fått det på pränt.
NU: När "vårat" avsnitt av Sofias Änglar hade sänts på TV, fick jag en massa fina kommentarer och meddelanden på Facebook av både vänner och människor jag aldrig mött och vet ni vad jag gjorde?
INGENTING..... Fattar ni, jag svarade inte någon på alla dessa rader som människor tagit sig tid att skriva till mig, Jo ett ynka Tack! Var vad ni/de fick på min facebook status.
Ni fattar att detta grämer mig än, två år senare. Jag kan bara ursäkta mitt dåliga beteende med att jag var helt känslomässigt tömd en bra tid efter programmet OCH överväldigad, förstås. Samt att jag är usel användare av Facebook. Men en sak ska ni veta, jag har sparat ALLA meddelanden som jag fått, dom ligger där i inkorgen och glädjer mig i bland över vilka osjälviska människor det finns här ute i världen.
 
Jag vill passa på att tacka för alla fina kommentarer som jag får här på bloggen, vissa vill inte att jag publicerar deras rader så de svarar jag privat på, för det är något som jag känner är viktigt för mig i dag, att svara er när ni kommenterar. Jag trodde helt ärligt att jag bara skulle skriva här för min egen skull, att det skulle vara som en privat dagbok, men jag erkänner att det är en kick att se hur många besökare bloggen har, det är verkligen super kul och en sporre att skriva ännu mer.
Så En STOR Kram till alla er där ute, tack för att ni gör det roligare att skriva.
 
Bara för att jag är så glad och tacksam i kväll så ska jag bjuda på en bild av mig själv, jag fastnar sällan på bild så detta tillfälle är unikt :)
En riktig närbild dessutom!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi trogna läsare vill tacka dig gumman för att du vill dela med dig till oss med dina tankar o funderingar, så kul o läsa!

Svar: TACK :)
Anna

2013-03-13 @ 21:42:14
Postat av: Tina

Gomorron Anna. Det är så härligt att ha hittat din blogg, och så mycket fint du skriver. Tänkte återigen på att du bad om ursäkt för att du skrev gnällinlägg häromdagen. Kan vara skönare o gnälla till dom man inte har "blodsband" med, men som ändå kan tänka sig in i hur man mår o har det.

O så har du dåligt samvete för att du inte svarat på inlägg sedan 2 år tillbaka, gumman nu får du nog ta fram saxen o klippa det bandet.
Konstatera att "ja, nu gjorde jag inte det, men kan inte göra nått åt det i dagsläget, mer än att ha lärt mig....bl.a bl.a..." Försök att inte lägg på dig dåligt samvete....du behöver positivitet och leva livet i det du är i med din familj.
Blev kanske lite krångligt det där, men svårt att förklara, vill dig bara väl, trots att vi inte känner varann <3
Ha nu en skön torsdag, med din hemlighet =) som jag hoppas du delar med dig av sen, har man sagt A får man säga B

Kram från Falun

Svar: Du har så rätt Tina, så rätt.
KRAM och passar på att önska dig en fin lördag
Anna

2013-03-14 @ 07:55:20
Postat av: Ylva

Jag vet inte vad jag ska skriva... Det finns så många ord som jag skulle vilja skriva till dig och din familj men i skrift blir det inte med rätt känsla.
Du betyder väldigt mycket för mig även om vi inte ses varje dag längre.
Jag finns här för dig och kommer alltid att finnas här!
STOOOR KRAM!!

Svar: Tack fina! Känner i hjärtat du finns med mig!! Men vi borde verkligen boka in nått snart för jag saknar dig MASSOR!!KRAAAM
Anna

2013-03-14 @ 09:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0