Piggare

Åh känner mig nästan som människa igen men det kanske mest är tack vare denna
 
Desutom har jag druckit dagen första...
KAFFE!!!
Kroppen värker inte lika illa som tidigare underbar känsla!
 
Men vad hände med vädret... Fy vad det snöar, det var ju vår nyss :(
 
Någon som vet vart man får tag på dessa godingar? Bästa handkrämen och nagelbandsoljan, nu har det nästan tagit slut och jag hittar det ingenstans
 
När man ligger sjuk så här länge hinner man tänka och reflektera en hel del. Jag funderar på framtiden, jobb, boende, drömmar och verklighet. Ganska nyttigt men jag vet inte hur klara tankarna är när febern stiger, så mer om det i ett annat inlägg när jag är lite mer klar i knoppen!
 

Kommentarer
Postat av: Anna S

Hej. Det där är nog produkter du köpt via försäljare i ngt centrum eller så.
De brukar stå o sälja dessa produkter, som innehåller ämnen från döda havet, i "mitt" centrum iaf :).
Annars finns det sighter i tex Usa som säljer.
Lycka till!

Svar: Tack men det var länge sedan jag såg dom i något centrum här, vill du berätt vart ditt centrum finns? behöver inte publicera den kommentaren om du inte vill!!! Skulle bli evigt tacksam då det skulle bli dyrt att beställa från USA :(
Anna

2013-03-08 @ 22:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0