Sjuk, sjukare sjukast...

Så har halsont drabbat även mig. Hade hoppats att jag skulle sonas från det men icke.. Ville så gärna ut och hitta på något med Tilde men jag straffas väl för att jag smet ut 30 minuter i går kväll!
Har ni tänkt på en sak, ju mer man är hemma med barnen desto mer tar dom förgivet att man skall vara det.. jag har varit hemma sedan i måndags, mitt på dagen, legat tillgänglig för små samtal och svar på livets alla frågor, från hur man stavar till människor,(borde inte fråga mig som har en släng av dyslexi) till varför vi inte hjälper Iran... MEN när jag smyger ut i mörkret, i pyjamas.. DÅ hinner jag få tre sms och ett samtal... från tjejerna, Inte Anders, han tycker bara att det blir lugnt ett tag nät jag försvinner en stund :)

Skönt att Tilde roar sig med att pyssla och inte har tråkit i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0