Träning & mat

Så har nästan hela denna dag gått, tänk vad fort tiden går när man är ledig, innan helgen kändes det som att vi skulle vara lediga en hel evighet och nu återstår nästan bara en dag!!
Vi ha i alla fall tagit vara på dagen, jag och Olivia gick upp på gymmet
Olivia har bestämt sig för att köpa träningskort. Så har vi antagit en utmaning Olivia och jag, träna och äta rätt 10 veckor, fram till skolavslutningen tror jag att det blir. Hoppas självklart att vi fortsätter men ett mål måste man ha, själv slog jag mitt egna rekord i löpningen i dag, 50 minuter...
Men gissa om jag var slut...
Sedan körde vi mage, axlar & armar. Bra jobbat Olivia som var med för första gången
 
Sedan åkte vi upp till mamma och pappa och åt rester från igår!! En lång inköpslista hade vi skrivit tidigare idag, när vi antagit utmaningen, så det var bara att åka till Kvantum för att proppa kylen full av  nyttigheter. Får se hur länge man har sällskap av tonåringen, ska jäklar i mig peppa henen nu! Roligare när man har sällskap också. (Bara en liten förtydligande, Olivia ska köra på gymmet en till två dagar i vecka.)
 
Nu ska vi över till grannarna och mysa en stund.
 
Hoppas ni haft en skön Påskdag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va duktig du är med träning och mat Anna. Nu är det snart dags för mej me. Jocke och jag har planerat en aprilutmaning.... Sista kvällen att frossa med andra ord ;-)

Svar: Aprilutmaning låter spännande, kan du inte berätta :)Kram A
Anna

2013-03-31 @ 21:07:40
URL: http://www.ytaodjup.blogg.se
Postat av: Helene

Glad påsk och beröm till dig som tar tag i träningen så här mitt i påskhelgen:-) Jag var faktiskt ute och joggade första gången ikväll för säsongen; SÅ skönt ljus ute och det var faktiskt inspirerande!
Påskhälsningar Helene

Svar: Tack, Helene. Ja ljuset hjälper onekligen till att inspirera! Jag jobbar på att kunna jogga ute, det blir alltid Powerwalk är jag inte är på gymmet, säkert något som man måste komma över bara.Kram A
Anna

2013-03-31 @ 22:52:29
Postat av: Jeanette

Hej!
Hittade hit via Magdalena Graafs blogg och har nu läst allt du har skrivit. Hemskt besked om hjärntumör men skönt att Anders ändå verkar må väldigt bra. Ni verkar vara en sammansvetsad familj!

Jag kommer att fortsätta läsa om din vardag!

Hälsningar från Sävedalen

Svar: Hej Jeanette! Vad roligt att du vill "vara kvar" och dela min vardag!
KRAM A
Anna

2013-04-08 @ 11:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0