Alla mammors dag

I dag är dagen då vi ska uppmärksamma all fina mammor där ute. Själv väcktes jag av mina gullungar med kaffe på sängen och fina presenter. Ja nästan i alla fall. Jag hade varit vaken en stund när Anders fick påminna Tilde om vad det var för dag sedan försökte han väcka Olivia som var lika med omöjligt, dock kom hon efter en stund med sur min och vreste - Kunde ni inte ha väckt mig också..?..
 
Tilde hade varit i Skärholmen och köpet present för egna pengar, det kommer att bli en favorit i sommar
Så fint och gulligt
 
Den här boken har varit på önskelistan inför semetsern, får se om jag kan hålla mig eller tjyvläser innan. Tycker att den tjejen är fantastiskt rolig att läsa, hennes blogg är som en påse smågodis från bästa sortering.
 
Jag älskar att vara mamma, i alla fall på mors dag :)

Kommentarer
Postat av: maria

Bra tips
Maria

2013-05-26 @ 13:13:57
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0