Bara en vanlig måndag

PMS djävulen har slagit klorna om mitt förstånd, shit jag är inte rolig att vara i kring. Riktigt känner hur kroppen sänder ut aggressioner ur varenda liten por i huden. Tacksam för information av en härlig bloggare, Johanna Toftby, hor berättade att man mår bättre när man tränar, så när man känner att psyket är på väg ner i skorna, då är det bara att surra på sig träningsdojorna och bege sig till gymmet Och Faktiskt det hjälpte i dag, helt underbart. Självklart är det inte borta helt, ingen mirakelkur men en otrolig känsla. Tack för det tippset hälsar min familj :)

Som för övrigt är så fina, mina underbara ungar!

Glad att hon gillar att läsa
 

Olivia var med mig på gymmet i dag, mysigt med lite egen tid. Vi pratade bland annat om allt som krävs av oss vuxna och hur bra jag mår när hon är hjälpsam, vilket ledde till att när vi kom hem dammsög hon övervåningen medans jag fixade en Smoothie till henne och en omelett till mig, Så skönt att få hjälp!!

Fina unge vad jag älskar dej
 
Vet ni? Det är bara sex veckor kvar till semestern...
Nu funderar jag på ett glas Rosé, det är man väl värd?!
 

Kommentarer
Postat av: maria

klart du e
Kram Maria

Svar: Ock det belv det :) Ha en fin dag Maria!
Anna

2013-05-27 @ 21:27:40
URL: http://www.iahoglund.blogg.se
Postat av: Ylva

Det är härligt med lite egen tid med tonåringen. Jag och W ska till Göteborg i mitten av juli. En tjejhelg som inkluderar en Dam EM-match. Det kommer att bli supermysigt!
Kram

Svar: Vad mysigt Ylva, en hel helg tillsammans!!KRAM
A
Anna

2013-05-28 @ 10:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0