Dagen i bilder

Solen håller sig krampaktigt kvar på vår himmel, härligt va!
I går blev det Rosé debut, delade en flaska med några av våra underbara grannar. Där vi bor är det verkligen landet mellanmjölk, vi umgås alldeles lagom, älskar att sitta en stund på verandan och småprata om livet med dessa människor.
 
I dag har jag varit ledig, Så jävla skönt och lägligt, hade inte gjort nått bra på jobbet i dag så ledigheten kom väldigt lägligt. Denna diva drog till Gröna Lund, första gången helt utan vuxen (jag sitter hemma på nålar och kollar telefonen var tionde minut i hopp om att hon ska ringa och be mig hämta... kommer INTE ske)
 
Jag och Tilde åkte in till stan och gick en promenad i Kungsträdgården, ville hinna njuta av alla blommande Japanska körsbärs träd, Helt fantastiskt vackert
 
Tilde passar på att kolla in Shackspelarna
 
Nu sitter jag hemma, helt själv, Tilde är ute och leker, Olivia kvar på Grönan och Anders är på hockey... Vart är godispåsen???
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

sjukt vackert
ÅÅÅÅ Sån vill jag ha på min lilla plätt
Kram Maria

Svar: Tack, vad kul att du tycker om det :)
Kram!
Anna

2013-05-08 @ 22:33:57
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0