Första Maj & premiär grillning

Vaknade i morse med jordens förkylning och trött så jag kunde börjat gråta, Inte alls som jag hade tänkt mig, ville vakna full av energi och planer för dagen men istället låg jag på soffan till kl 12 då ringde syrran och bjöd över oss på eftermiddags grillning. I med två Ipren och en dusch så vart man lite mer människa i alla fall. Alla ungar var hemma då blir vi en lite samling familj om tolv personer. Tyvärr så var mormor trött i dag så hon stannade hemma och Anders var inte hemma så de var saknade.
 
 
 
 
Tack syrran för en mysig eftermiddag och jätte god mat!
 
 
 
Ungarna drömmer nog om att få dyka i..
 
 
Söta lilla Cesar och min fina pappa
 
Dom har ett jätte fint hus i samma områds som vi bor i, så skönt att det är nära. På sommaren bosätter vi oss i deras pool :)
 
 
Så här njuter en riktig Lindströmare, i solen placerad i en solstol. Jag har att brås på.. Fina mamma!
I bakgrunden ser ni självaste grillkungen, Patrik, så god mat han lagar!
 
 
I går lyckades jag att muta barnen med chips och coca cola, hemsk mamma, för att slippa gå till brasan, jag hade verkligen ingen lust att stå och frysa vid elden och invänta karusellåkning och diverse lottköp. Istället blev det en lugn och skön hemma kväll med ett gäng ungar och familjen Skogh
 
Nu sitter jag i sängen, trött och ont i halsen. Ska nog stanna här för kvällen, bara ta det lugnt och kolla en film tror jag..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

härliga fam bilder & va mysigt med grill
Kram Maria

Krya på dig

Svar: Kram till dig Maria!
Anna

2013-05-01 @ 21:03:53
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0