Mode och allvar

Köpte med mig en tidning hem efter jobbet, det hör inte till vanligheten men i bland är det så lyxigt att bläddra runt bland mode och skönhet blandat med reportage med lite allvarligare innehåll

Jag försöker att inte luras till att köpa krämer som föryngrar mig tio år eller krämer som får celluliterna att försvinna lika snabbt som lönen den tjugofemte... Läster just nu om sandwich-generationen vi som lever med ständigt dåligt samvete över allt vi inte hinner med, stämmer rätt bra, har man inte dåligt samvete över att man borde jobba mer så har man det för att barnen är för långa dagar på fritids eller för mycket ensamma hemma, detta blandas med känsla att man borde hinna med sin familj mer, mamma, pappa syskon och vänner!!! Men så är väl livet, hoppas nästa generation slipper lita av den känslan i alla fall.

Nu ska jag fortsätta läsa och stretcha, har lite ont i kroppen efter nytändning på gymmet.

 

Kram på er och tack för att ni stannar kvar trotts att jag ibland inte dyker upp på ett par dagar.


Kommentarer
Postat av: maria

Ha en bra Torsdag
I morgon ska jag unna mig lite fotvård.
Måste fixa fötterna.

Kram Maria

Svar: Fotvård är bra, riktig lyx :)
Anna

2013-05-23 @ 06:24:52
URL: http://www.iahoglund.blogg.se
Postat av: Sussi

Den som väntar på något gott....... 😃 Klart man väntar. Välkommen tillbaka & ha en bra dag idag Kram

2013-05-23 @ 07:58:12
Postat av: maria

Trevlig helg önskar jag dig o din Fam
Kram Maria

2013-05-25 @ 17:27:07
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0